پایگاه دانش

پایگاه دانش دبیرستان شهید فهمیده 2 تبریز

جناب آقای مدیر مهدوی خدا قوت

انتخاب بجا و شایسته جناب آقای مدیر حسن مهدوی به عنوان مدیریت نمونه منطقه یک آموزش و پرورش تبریز گواهی است آشکار و بارز از مدیریت جهادی که خواب و خوراک را از این مدیر نمونه استان مان گرفت و زمانیکه ویروس منحوس کرونا سایه شبح گونه خود را بر آسمان سراسر کشورمان گسترده بود، بلند همتانی چون جناب آقای مهدوی مدیریت محترم دبیرستان دولتی شهید فهمیده دو تبریز نه تنها منفعلانه عمل ننمود بلکه با تبدیل این تهدید به فرصتی منحصر به فرد، با اجرای جلسات متعدد کادر آموزشی و تعامل با نخبگان اولیاء محترم دانش آموزان پلی مستحکم برای گذار از این مرحله خاص آموزش برای نوجوانان عزیز این دبیرستان مهیا نمود.

 

همزمان با آغاز و استمرار ویروس منحوس کرونا، لزوم تفکری خاص آن دوران و برای اجتناب از عقب ماندگی تحصیلی نوجوانان عزیز این دبیرستان و ممانعت از زحمات دلسوزانه معلمین گرامی که به حق با برگزاری منظم و دوره ای دیدار با اولیاء دانش آموزان و پر کردن خلاء تحصیلی و هم تراز نمودن دانش آموزان عزیز در رتبه های درسی با کمک گرفتن از سرگروه های دانش آموزان در ترم اول، به ناگاه با همه گیری و تعطیلی مراکز آموزشی هیچ مرحمی بهتر و کارآمد تر از حضور خلاق و موثر در فضای مجازی داخلی و تهیه و تنظیم انواع محتوا و تشکیل کلاس های آنلاین آموزشی، دقیقا به سبک و سیاق کلاس های واقعی، همه و همه نمی بود مگر با داشتن انگیزه و روحیه جهادی که با استعانت از درگاه ایزد منان و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و با مدیریت جناب آقای حسن مهدوی به همراه معاونین محترم و معلمین با تجربه و خبره این دبیرستان مهیا گردید.

نتیجه اینکه در شرف اتمام سال تحصیلی جاری دانش آموزان عزیز با برگزاری آنلاین امتحانات مجازی که توسط معلمین خودشان تهیه و تنظیم و در بستر اینترنت اجرا می شد فضایی دور از استرس و جدید را تجربه نمودند که این امر میسر نمی شد مگر با آماده سازی بستر و محتوای آموزش و آزمون های مستمر برخط که توسط اساتید زحمتکش دبیرستان شهید فهمیده دو تبریز و با اهتمام و تلاش شبانه روزی جناب اقای حسن مهدوی که به حق شایسته عنوان مدیریت نمونه منطقه یک آموزش و پرورش تبریز را به افتخارات لایق نام این دبیرستان اضافه نمودند.

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

سلام می‌خوام راجع به این مدرسه برای کسانی که بررسی میکنن بچه هاشونو اینجا ثبت نام کنن بگم که پسر من سه سال اینجا درس خونده واقعا مدرسه عالی هست از هر نظر از نظر فضا و محیط از نظر معلم ها از نظر نظم وتوجه. تدریس ..برنامه ریزی..‌ .
.ای کاش همه بچه...

سلام می‌خوام راجع به این مدرسه برای کسانی که بررسی میکنن بچه هاشونو اینجا ثبت نام کنن بگم که پسر من سه سال اینجا درس خونده واقعا مدرسه عالی هست از هر نظر از نظر فضا و محیط از نظر معلم ها از نظر نظم وتوجه. تدریس ..برنامه ریزی..‌ .
.ای کاش همه بچه ها امکان داشتن تو مدرسه ای مثل فهمیده درس بخونن. باعث افتخار من هست که پسر من از این مدرسه فارغ‌التحصیل شده از آقای رسولی و تمام معلمها ممنونم مخصوصا از آقای گل احمدی معاون فداکار و‌زحمتکش

ادامه مطلب
آراز
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

ارتباط با ما

دبیرستان دوره اول  پسرانه دولتی شهید فهمیده دو ناحیه  یک تبریز

آدرس : خیابان امام خمینی ، ایستگاه  تپلی باغ روبروی کوی سیزده آبان، جنب  مسجد غریبلر

تلفن :   33371173-041